Blagovna znamka / branding

Branding (znamčenje) je proces upravljanja z blagovno znamko. Ne glede na to, ali je blagovna znamka že uveljavljena ali jo šele razvijamo, moramo za blagovno znamko nenehno skrbeti. Branding je torej proces in nikoli zaključeno dejanje.

Blagovna znamka mora biti ustrezno opremljena: imeti mora ime, pozicijski slogan, celostno grafično podobo in zgodbo blagovne znamke. Poskrbeti pa moramo tudi za ustrezno zastavljeno tržno komuniciranje, ki bo (usklajeno z vrednostnim sistemom blagovne znamke in opredeljenimi ciljnimi skupinami) kar najbolj učinkovito povezalo klasični in digitalni marketing.

V sodobnem brandingu nastaja ključna razlika med vrhunskimi in povprečnimi (ali še celo neuspešnimi) blagovnimi znamkami prav v zgodbi blagovne znamkeZgodbarjenje (storytelling) postaja najpomembnejša tržno-komunikacijska veščina, ki je že pomembnejša in vplivnejša od oglaševanja (advertisinga).

V podjetju Ideje koncepti in zgodbe imamo številne, raznolike, večdesetletne izkušnje s področja brandinga (upravljanja z blagovno znamko). Vojka Žgavec Clemenz s področja brandinga tudi vodi delavnice, seminarje in mentorira tiste, ki svojo blagovno znamko šele uvajajo. Naša konkurenčna prednost je tudi ta, da upravljamo lastne blagovne znamke, kjer teoretična znanja prenašamo tudi v prakso. Zato nam je povsem jasno, kaj deluje in kaj ne.

Oglasite se nam in skupaj bomo ugotovili, kako je vaša blagovna znamka lahko učinkovito kos izzivom sodobnega tržnega komuniciranja in kako lahko postane še uspešnejša, bolj razpoznavna in bolj zaželjena.

Na vrh